maandag 23 maart 2020

Van lamgeslagen naar strijdbaar.....

Ik had even een paar dagen nodig. Werd opgeslokt door de negatieve spiraal van het Coronavirus. Niet dat ik niet meer bezorgd ben hoor, zeker niet, maar ik laat de ongehoorzaamheid van een deel van Nederland over aan de professionals en de regering. Ik ga mij storten op waar ik mensen kan helpen nu mijn bedrijf volledig plat ligt. Natuurlijk denken we na over initiatieven voor straks maar daar heb ik een top creatief team voor! En wij allen vanuit huis, doe je mee met deze hashtag #ikbenthuis

Vorige week veel mensen digitaal gesproken. Zo ook Dena Nysten van Content Collectiv waar wij veel mee samenwerken voor allerlei projecten. Zij inspireerde mij tot het volgende......

Ik zeg altijd dat ik een verbinder ben. Ik connect mensen waar mogelijk, help ideeën te verspreiden waar ik kan. Zo ook de afgelopen dagen: het initiatief van bakker Verhoog heb ik gelinked naar andere bakkers in de regio, het idee van Plus Lammenschans breed gedeeld, vacatures doorgezet en PLNT benaderd of ze kunnen helpen met 3D printing voor apparatuur in de zorg.

Ik heb een groot netwerk, mensen kennen is het belangrijkste in je leven roep ik altijd. Dus.....ben jij op zoek naar een product, hulplijn, mensen binnen een organisatie? Laat het mij weten, dan kan ik kijken of ik jou kan helpen!

Doen! En wederom.....blijf gezond!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten