dinsdag 24 maart 2020

Let's Connect!

Gisteren was ik strijdbaar en had goede moed. Ik deed een oproep of ik kon helpen met mijn netwerk en kreeg fijne reacties en meerdere verzoeken. Per dag ga ik er een aantal delen.

Toen werd het 19.00 uur. Mark Rutte en 3 ministers spraken ons toe, streng en confronterend. Het heeft geen zin meer om boos te zijn over die mensen die het weekend als een soort vakantie-uitje hebben gezien. We hebben nu te dealen met de maatregelen en die zijn zwaar. Ik had wel extra regels zien aankomen, wie niet, maar tot 1 juni kwam wel hard aan.

Mama 9 weken niet kunnen bezoeken, alle evenementen van KWIK, Rrrollend Foodtruckfestivals en Gin en Rum Festival in mei cancellen of weer verzetten. En zijn we er dan? Ik hoop het zo ontzettend!

Maar nu actie:

Jack Dambrink vroeg mij een oproep te doen om groenten wat over is te doneren aan Chefs4Chefs. Zij gaan 1000 maaltijden voor ouderen koken per dag in Den Haag. Kun jij helpen bel dan: 0640210391

Hans Snik wees mij op deze site: https://www.bloemetjevoordezorg.nl/ hiermee danken we mensen in de zorg én helpen we de bloemenkwekers!

Weet jij iets waar ik kan connecten? Stuur een PB! En o ja....delen mag om de juiste mensen te bereiken!

#ikbenthuis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten