zondag 12 januari 2014

Wensen over en weer!

 Afgelopen dagen iedereen van alles gewenst, vooral het allerbeste en veel succes! Ondernemers onder elkaar gaven elkaar een blik van begrip. Tuurlijk zijn de signalen beter maar we zijn er nog niet en blijft het spannend om de zaken rond te krijgen in veel gevallen.

Het dwingt ons wel om anders zaken te doen. Een meer gezamenlijke aanpak zowel met de klant maar ook vanuit de leveranciers. Sharing is wat mij betreft het woord van 2014, in alle opzichten.
Mensen vragen mij ook vaak of wij last hebben van de verandering door de crisis. Tuurlijk is dan het antwoord, er wordt immers op een andere manier gevierd.

Ook wij zijn anders gaan werken. We hebben een abonnement systeem opgezet waar een aantal klanten gretig gebruik van maken voor hun relatiemarketing activiteiten.  Door onze aanpak (Plan Marco) wordt het geld wat uitgegeven beter in kaart gebracht en ziet men duidelijk rendement. Veel bedrijven zetten ons in op communicatieprojecten omdat er vaak in piektijden extra support nodig is.

Veel zin in 2014: morgen beginnen we met de belaktie voor Achmea om hun gasten te registreren voor het ABNAMRO tennistoernooi en zijn we bezig met projecten voor de Hogeschool, Symantec, LSF, Teekens Karstens en HBK.

Ook een keertje zin om te sparren over Plan Marco, dat kan!