donderdag 14 oktober 2010

In volle vaart vooruit.......

Hoelang schrijf ik nu een blog...een paar weken en jeetje, wat heb ik er plezier in én ik krijg veel leuke reacties. Ik blijf het bijzonder vinden om mijn "ding" te delen met anderen zonder dat je dat zelf in de gaten hebt!

Drukke week geweest, er gaat zakelijk bij ons van alles veranderen. De 1e aankondiging hebben we reeds gedaan (http://www.kwikevents.nl/default.asp?id=793&page=&nieuwsid=117) en heeft veel vragen opgeroepen. Dat was nu juist de bedoeling en dus vragen we nog even om geduld. In die tussentijd wordt er achter de schermen heel hard gewerkt om iets wezenlijks te veranderen binnen onze organisatie. Tipje van de sluier; we gaan uitbreiden met diverse producten en dus meer segmenteren. Over een paar weken volgt een 2e aanwijzing!

Uiteraard gaat 'business as usual" gewoon door. Leiden City Events (heeft u de nieuwe website al gezien http://www.leidencityevents.nl/) is nog steeds druk en de aanvragen voor de herfst en de winter blijven gewoon binnenkomen. Leuk om te zien dat de arrangementen niet alleen maar van mooi weer afhankelijk zijn geworden!
Lizette en Lieve zijn ook bezig om in andere steden arrangementen op de kaart te zetten en intern de administratie te vereenvoudigen. Leuk ook dat de gidsen allemaal tegenwoordig digitaal checken of er een opdracht voor hen is!

Mary, met support van Vivianne en Diana, is full swing aan de slag om de Leiden Winterfair welke op 21 november gehouden wordt, te organiseren. Wat vorig jaar gestart is als een grappig iets met 15 deelnemers is nu een echte fair met 50 deelnemers! Wij zijn nu al aan het nadenken of wij in 2011 naar een meerdaags evenement moeten en wat dan de locatie moet worden. Deelnemers uit het hele land benaderen ons om te komen staan. En waarom kunnen we dit dan ook niet in de lente op een andere mooie buitenplek organiseren....enfin, ruimte voor ontwikkeling.

Emilie met ondersteuning van Anouk, is bezig met de ontwikkeling van campagnes en concepten voor klanten.  Maar ook met de organisatie van evenementen voor onze bestaande klanten die de komende maanden op de kalender staan. We zien dat bedrijven weer iets meer durven te organiseren, nog niet uitbundig maar wij kunnen het niet genoeg zeggen....het hoeft ook niet allemaal over de rode loper, juist wij kunnen het bekende boompje bij het huisje houden maar weten ook dat het zo ontzettend belangrijk is om aandacht te geven aan relaties en medewerkers. Immers, op die manier is toch ook de tevredenheid van medewerkers en klanten te verhogen?

En ik? Ik ben druk bezig met verbinden, acquireren, netwerken en zorgen dat onze organisatie in de "Top of mind" komt en blijft! En meewerken om nieuwe initiatieven te ontwikkelen zoals het ZZPower event op 28 januari 2011 of de uitreiking van de Sportprijzen. Wat hebben wij eigenlijk toch een leuk vak!

Ik wens iedereen een succesvolle vrijdag en voor straks een heerlijk weekend!

Trudy