donderdag 2 januari 2020

LEEF & Geniet....een heel 2020 lang!


Zo…..de feestdagen liggen weer achter ons! Lampjes, kaarsjes, familie en vrienden, alles wat hoort is geweest. Helaas ook virusjes maar dat heeft weer het voordeel dat je moet “banken” en “netflixen” en dat is ook weer geen straf!

Ik ben niet zo van de goede voornemens, wel koester ik de mooie initiatieven waar mensen zich mee bezig houden. Zo ben ik in contact gekomen met https://hartvoorhundertwasser.nl/ een geweldige project van Swetterhage / Gemiva in Zoeterwoude. Voor bedrijven een mooie kans om hun sociale kant van het ondernemen te laten zien!

Verder gaat de droom van Esther Karsch dit jaar van start; zij bouwt een woon/werkplek in Leiden voor kinderen met autisme. Ik heb haar al kunnen helpen aan veel fijne contacten, kijk eens op de website http://www.stichtingpuzzelstuk.nl/ of jij nog iets voor haar kan betekenen.

Door mama zijn wij nauw betrokken bij alles rondom Alzheimer. Mama woont inmiddels in Vlietwijk (kleinschalig wonen) van Topaz https://topaz.nl/. Zorgwekkend is natuurlijk dat 1 op de 5 mensen er last van gaat hebben. Daarom is er meer onderzoek nodig en heb ik een inzamelingsactie gestart als verjaardagskadootje, alle beetjes helpen nietwaar? https://www.facebook.com/donate/2487398631534885/10157713379294014/

En verder?

#Ga ik nog liever zijn voor mijn omgeving 😊
·    # Heb ik met een clubje vriendinnen Dry January gestart én dat gaan we voltooien!
·      # Maken we van Jazz on Sunday weer een swingend seizoen!
·       #Hebben we een leuke vrijwilligers club om én Koningsdag én de Bevrijding van Leiden te                 herdenken, koesteren en vieren
·        #Gaan we het feestje van mijn lief die 60 wordt bijzonder vieren
·        #Ga ik nog meer genieten van onze stek in Fryslan
·        #Gaan we gave GIN & RUM festivals organiseren
·        #Ga ik gezonder eten
·        #Gaan we Ontmoeten, Beleven en Herinneren
·        #Rrrollen we ook in 2020 vrolijk door maar met een nieuw concept!
·        #Maken we van iedere dag een feestje!
·         #Ga ik leuke tripjes doen met vrienden naar Krakau, La Chapelle en Benissa
·         #Gaat KWIK gave nieuwe concepten bekend maken
·         #Word ik blij van alles wat hierboven staat!

Happy 2020!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten