zondag 1 april 2012

What's in a name.......

Ik hoef niemand uit te leggen dat het roerige tijden zijn in de evenementenwereld. Veel mensen vragen of wij als buro last hebben van de crisis.....

Natuurlijk merken wij dat er van alles gaande is. Bedrijven hebben hun strategie gewijzigd, kijken naar de buren en durven minder publiekelijk geld uit te geven. Meer en meer zien wij dat wij als buro meer ingezet worden in het productieproces en geven support aan de interne organisatie. Veel wordt door bedrijven zelf gedaan, wij zijn het cement ertussen en de bewakers van het proces. Voorbeelden van dit soort producties zijn de Achmea Familiedag, ROC/Davinci off. opening pand met debat Onderwijs met Toekomst en het lustrum van het LUMC.

En....voor bedrijven zonder echte Marketing & Communicatie afdeling maken wij jaarplannen en rollen deze per kwartaal uit. Voorbeelden van dit soort opdrachten zijn Villa HBK en Symantec.

Door de gewijzigde activiteiten van ons bedrijf dekt de bedrijfsnaam de lading niet meer en zijn wij bezig om een nieuwe naam te introduceren. Afgelopen week hebben we met het team een grote stap voorwaarts gemaakt, nu kijken hoe we de plannen voor de zomer kunnen uitrollen!

Spannend & leuk, blijf ons volgen!

Trudy Kwik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten