vrijdag 6 april 2012

5 jaar later......

Vandaag is het precies 5 jaar geleden dat mijn papa is overleden. Henny Kwik stond midden in het leven en allerlei organisaties maar een herseninfarct en zwak hart hadden daar een eerder een eind aangemaakt en dat vond papa vreselijk.

5 jaar geleden was het ook zulk weer als vandaag en toen ik in alle vroegte naar het ziekenhuis reed wist ik dat het die dag zou gebeuren. Ik reed toen langs de bouwlocatie van het huis waar wij nu wonen en nam een beslissing, ik wil weer naar Leiden en heb hem dat verteld.......

Er zijn veel dingen gebeurd die we niet hebben kunnen delen, in de familie, een steeds groter wordende kleinzoon, zakelijk, in de wereld en toch vertellen wij alles in ons hoofd.

Straks met mama en zusje naar Rhijnhof en lunchen om even alles te delen.

Dag papa!

Trudy / 6 april

1 opmerking:

  1. Mooie woorden voor een mooie man. Geniet met je mama en zus. xxx van ons en een fijn weekend voor jullie!
    Judy

    BeantwoordenVerwijderen