maandag 13 september 2010

Zomer voorbij.......

Ook al was het heerlijk weer het weekend, opstaan in het donker geeft toch een beetje het gevoel dat de zomer afgelopen is en daar heb ik flink de balen van maar....het is niet anders.....

Het weekend is leuk geweest; Emilie en Stephanie hebben Kwik Events supergoed vertegenwoordigd bij de de Clercq Rally en de trofee mee naar kantoor genomen! Ook al wisten wij alleen dat het een MG was en blauw....wij wisten wel alle vragen, zo, die is binnen!

Zaterdag winst voor DIOK en een mooi feest van LEVEN Magazine en gisteren een dagje schilderen, koken en buizen. Mooie nieuwe serie van de KRO gezien, Penoza, een aanrader om te gaan volgen!

Als ik naar de agenda kijk voor de komende week kan ik mijn lol op. Veel afspraken, overal, dus de kilometers gaan gemaakt worden, iedere avond een aktiviteit en vrijdag de LinkedIn workshop in het Haagsche Schouw.
Ik ga aan de vitamine want het lijf zegt een soort ik wil griep gaan krijgen maar daar hebben wij geen tijd voor!

Een mooie week gewenst!

Trudy

1 opmerking:

  1. Zorg je wel dat de griep je niet te pakken krijgt.
    Ik had vrijdag gelijk al gehoord dat Emilie en Stephanie gewonnen hadden.
    Ik kijk bijna nooit meer series, hing toevallig gisteravond ook voor de buis en zag Penoza kan inderdaad erg goed worden.
    Succes deze week.

    BeantwoordenVerwijderen