donderdag 16 september 2010

Sunshine & Rain.....

Ik weet het...wat een gezeur over dat weer maar dat is juist niet de bedoeling. Ik laat de weergoden gewoon doen wat ze willen, ik maak mij er niet meer druk over......

Ik heb het meer over de business! Leuke zaken binnengehaald deze week, zelfs bij klanten zonder een enorme offerte cultuur en er zitten er ook nog heel wat in de pijplijn! Succes geeft een positieve push bij mensen en energie aan een team, net zoals de zon!

Regen betekent dat mensen down zijn, geen energie aan elkaar geven en is dus herkenbaar in de business als er klanten afhaken (ja, zelfs na 3 offertes, 10 telefoontjes en dan zeggen, goh we houden het toch een beetje sober) of als een geliefde collega een beetje in de put zit......

Gelukkig hebben we een top team van meiden die elkaar goed opvangen. Vrijdag is een gekke dag met adhoc van alles gewijzigd maar kantoor is bezet, voor een klant een congresbezetting in Den Bosch en met een aantal naar de LinkedIn Workshop!

Eerlijk is eerlijk....we hebben het weekend straks verdiend!

Trudy

1 opmerking:

  1. Het vloog alleen weer voorbij het weekend.
    En ja herkenbaar x aantal telefoontjes, bezoekje gebracht, offerte maken en dan toch helaas, we wachten nog even.
    Ach het hoort erbij denk ik dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen