dinsdag 1 mei 2012

Fly away......

Eindelijk.....4 jaar geleden ben ik voor het eerst naar JFK geweest en toen ik terugkwam heb ik onmiddellijk gezegd dat ik naar deze wereldstad terug wil met man- en zoonlief. Toen ik dit jaar 50 werd vond ik het een mooie reden om de koffer te pakken! Dag 1 is precies verlopen zoals ik had gehoopt.....hoofd leeggemaakt op kantoor en zowel huis & haard met een prettig gevoel en verzorgd achtergelaten! Presentatie Rivierduinen verstuurd, marketingactie TeekensKarstens liep, pitch Kuijpers krijgt vorm en DM campagne Symantec is goed ontvangen en mogen we uitwerken! En dan ons 'eigen' project: KWIK Release, ik kan er nog niet zoveel over zeggen maar het wordt een knal, ik garandeer het en schaar het onder de naam #positiefondernemen wat wij van de week zelf hebben gelanceerd! Ik schrijf dit in het vliegtuig....goede start op Schiphol met prima service en geen vertragingen, tijdens de Delta vlucht alleen maar glimlachende stewardessen die ons een supervlucht bezorgen en wij......klaar voor New York! Ik probeer jullie deze week af en toe mee te laten genieten. Trudy Kwik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten