maandag 16 april 2012

Co-producties......de toekomst!

Eerder heb ik verteld over relatiemarketing activiteiten van ons buro. Deze week is een team op pad om relaties van Villa HBK op ludieke wijze te bezoeken en hebben we overleg met de afdeling Marketing van Symantec voor de vervolgacties in het nieuwe kwartaal.

We zien ook een verschuiving bij bedrijven die steeds meer een deel van hun eigen evenement mede willen organiseren. Dit is goed voor de sfeer intern, de uitstraling naar buiten en het samenhorigheidsgevoel.

De afgelopen tijd hebben we prachtige co-producties gemaakt met medewerkers & studenten van ROC Leiden / Davinci en zaterdag jl. samen met de medewerkers van Achmea Leiden voor de familiedag.
Veel zaken worden door de organisaties zelf gedaan, wij zorgen voor het cement tussen de verschillende afdelingen, maken de draaiboeken en voeren de regie.
Klanten zijn zeer tevreden en het lijkt een prachtige oplossing om evenementen en relatiemarketing acties te organiseren, zelfs in deze crisis periode!

Een zelfde productie wordt nu in gang gezet met de Lustrumcommissie van het LUMC Leiden, zij bestaan deze zomer 15 jaar. Het feest heeft een groot 'van medewerkers, voor medewerkers' gehalte en dat geeft intern veel energie!

Wij hebben er zin in!

Succes met de zaken, veel rugwind!

Trudy Kwik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten