zaterdag 30 juli 2011

Accu opladen met slecht weer....

Na een hele hectische periode in mijn bedrijf, supergave producties en tevreden klanten, de weer nieuwe ervaringen met een puber, de ongerustheid over zuslief en het gevoel dat ik 25 bordjes tegelijk draaiend moest houden (I know van mijzelf) was ik best toe aan een periode 'accu opladen'!

Normaliter hoort hier zon bij, in ieder geval mooi weer en laat dat nu net niet het geval zijn. Maar....het doet mij niets (al zou ik zon wel fijn vinden) immers ik kom zo ontzettend toe aan dingen die ik al zo lang wilde doen...

Een schilderij afgemaakt en een nieuwe opgezet, uit de map uitgeknipte recepten al 3 gerechten gemaakt met een gemiddelde beoordeling van een 9,5 (voor een non keukenprinses hoogst haalbare), een oude handwerkhobby opgepakt, dat ene boek eindelijk uitgelezen en kaartjes gestuurd naar lieve vrienden!
Gewoon in de herfst, soms kachel aan, wijntje erbij, muziekje op en manlief vlakbij! Erg dat ik niet in 40 graden ben? Nou nee, accu laadt goed op en ik ga gewoon op Piet, Helga en Erwin af...vanaf volgende week wordt het zomer!

Zomerse groet,

Trudy

2 opmerkingen:

  1. Belangrijkste is dat je even tijd voor jezelf en je familie hebt.
    Gewoon heerlijk de accu ophalen en dan weer knallen eerdaags.
    En dat weer, ach het kan nog erger hoor.
    Hoorde net vanmiddag dat er sneeuw is gevallen in de plaats waar wij eerdaags naartoe gaan in Luzemburg.
    Lekker voordelig, wintersport en zomervakantie in één.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben dezelfde ervaring. We klagen niet en pakken alle goede momenten. Mijn accu nu voor 75% opgeladen en de laatste 23% volgen volgende week.
    Hoelang heb je nog vakantie?? Geniet ervan en groetjes, xxx

    BeantwoordenVerwijderen