zaterdag 6 november 2010

Weekend relaxen?

Het is weekend maar vraag mij altijd af of men dit gebruikt om te relaxen of toch maar de dingen te doen die noodzakelijk zijn.....
Boodschappen, maar op de Leidse markt is dat gelukkig weer een feestje.....
Sporten, ik kan het nog steeds geen ontspanning vinden.....
Wassen & strijken, ik hou erover op.....

Afscheid 
Vandaag afscheid nemen van Aad Boonekamp, directeur van de Drankengroothandel Boonekamp. Een enorme levensgenieter die 2 jaar geleden een hersentumor bleek te hebben en de strijd deze week heeft verloren. Het is en blijft oneerlijk.

Sport
Bij ons staat het weekend altijd wel in teken van sport, niet zozeer heel aktief door mij beoefend (!) maar wel door zoonlief die een fanatieke rugbyer is en tevens op de Rugby Academy DIOK zit http://www.rugby-academy.nl/. Omdat rugby nu eenmaal een kleine sport is in Nederland crossen wij dus heel het land  door en zijn de mannen vanmorgen vroeg vertrokken naar Boxtel. Gelukkig op tijd terug om het 1e van DIOK thuis te zien spelen tegen Eemland. Spannend langs de kant!
En vanavond de lange mannen van Zorg en Zekerheid Leiden naar Bergen op Zoom!

Nieuwsbrieven en berichten
Deze week veel berichten de wereld in gestuurd:
* Over de Leiden Winterfair, 54 deelnemers uit heel het land, wordt leuk! http://www.leidenwinterfair.nl/
* Over de uitbreiding van Leiden City Events, nu ook arrangementen in Den Haag, Haarlem en Delft 
* Over Jazz on Sunday, zondag as om 16.00 uur in de Grote Beer in Leiden
* Over de opstapel staande veranderingen bij Kwik Events maar dat houden we nog even onder ons....

En nu...echt even geen twitter, linkedin of email meer, gewoon die dingen gaan doen waar ik mijn verhaal mee begon!

Fijn weekend,

Trudy
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten