vrijdag 3 september 2010

Brainstorm met mijzelf......

Ik moet eens tijd gaan vrijmaken om eens goed met mijzelf te brainstormen. Dat lijkt een rare uitvinding maar mijn hoofd zit zo vol met ideeen en mijn agenda vol aantekeningen dat ik nu echt eens tijd ervoor moet gaan vrijmaken.Gisteravond met Frans en Ingrid Schohaus al een beetje van de sluier opgelicht en die hebben goede feedback gegeven.

Evenementenland verandert......de crisis is daar natuurlijk voor een deel debet aan, de bedrijven verschuilen zich erachter maar het klimaat verandert sowieso. Bedrijven vragen steeds vaker om ideeen en concepten en gaan vervolgens zelf ermee aan de slag. Betekent dat wij als buro onze manier van aanbieden zullen moeten wijzigen en daar ga ik mij dus opstorten!!!

Fijn weekend,

Trudy Kwik

2 opmerkingen:

  1. Het gaat je best goed af hoor. Jij doet het tenminste trouw elke dag. Kan ik niet zeggen. Maar wie weet ga ik je goede voorbeeld volgen. Kijk vooral eens op: http://vonkfactor13.wordpress.com/ en dan natuurlijk ook volgen. Ook op mijn website staat een blog: http://www.vonkfactor13.nl/weblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Manon,

    Ja, ga het meer snappen......ik ga je volgen!
    Fijn weekend,

    Trui

    BeantwoordenVerwijderen