dinsdag 12 mei 2020


Digitale kilometervreter!

Wie mij op 1 maart had gevraagd of ik op 12 mei 9 beeldbelmeetings zou hebben variërend van Wageningen, Rotterdam, Den Haag en Leiden zou ik voor gek hebben verklaard. Helemaal als je bedenkt dat er nog 3 afspraken op 11 mei zijn gemaakt. Maar ik word er zo blij van!

Vanuit mijn Office@Home scheur ik over de digitale snelweg. Geen file’s, geen lange wachttijden voordat de agenda’s op elkaar afgestemd zijn én ook om 20.30 uur een samenkomst met 16 ondernemende vrouwen om onze ervaringen te delen.

Ik ben verdrietig over de gevolgen van de Coronatijd, voor mijzelf en voor veel anderen, maar ik zie ook kansen. Al jaren ben ik een voorstander van thuiswerken, managen op output is eenvoudig te realiseren. Onderwijs niet meer van 8 tot 16 uur, wedden dat het nu kan? En werkgevers die geen grote kantoorpanden meer hoeven neer te zetten maar effectieve ruimtes die optimaal benut kunnen worden. Veel mogelijkheden waarmee we efficiency helpen, het milieu kunnen koesteren én de creativiteit weer kunnen gebruiken!

Nu mijn business plat ligt heb ik meer tijd om daar over mee te denken en te sparren.....vreemde ogen kunnen best helpen in deze nietwaar? Laat maar weten, dan plannen we snel een beeldbelafspraak!

#becreative #staysafe #hetnieuwenormaal


Geen opmerkingen:

Een reactie posten