woensdag 10 oktober 2012

Wereld van morgen is anders dan die van vandaag!

Niemand ontkent het, de wereld verandert waanzinnig snel en ook onze manier van zaken doen. In de evenementenbranche was het gebruikelijk dat een buro aan boord gehaald werd, een concept ontwikkelde en dit uitrolde binnen de organisatie of de markt. Ik heb al eerder verteld dat dit niet meer aan de orde is. Meer en meer worden evenementenburo's gevraagd om een co-productie te verzorgen samen met de organisatie en haar medewerkers. En ik hoef niemand uit te leggen dat dit eigenlijk veel leuker is! Een mooi voorbeeld van zo'n samenwerking was onlangs voornhet LUMC en de Gemeente Leiden inzake JOGG.

Ook zien wij een verandering in relatiemarketing activiteiten. Als bedrijf moet je aangehaakt blijven bij relaties en klanten. Het is duurder om een nieuwe klant binnen te halen dan een bestaande relatie te behouden. Dit vertelde Jay Curry al jaren geleden....Get them in and move them up, de Customer Marketing piramide. Toch in de gekte van de dag wordt dit nog weleens vergeten en zien we de klant uit de lekkende emmer stromen.

Om klanten te ondersteunen hebben wij een nieuw product gelanceerd, een abonnement met heldere taken en een uurtarief. Op deze manier weet de klant vooraf wat we kunnen doen en wat we ervoor betaald krijgen. Zaken als het ondersteunen om samen een jaarplan voor relatiemarketing activiteiten op te stellen, bedrijven te benaderen om ergens aan deel te nemen, ondersteunen bij registratie maar ook het nabellen van een bestand. Zo stellen wij op deze manier het jaarplan op voor Villa HBK en rollen wij dit deels uit maar verzorgen ook Round Table sessies voor Symantec of maken een planning voor de lancering van een nieuw product.

We komen graag eens langs om te sparren maar op de tariefkaart op de website wordt het allemaal ook heel duidelijk uitgelegd....... http://www.kwik.eu/tariefkaart/  

Fijne dag!

Trudy 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten