Zes weken na 11/9 heb ik mijn bedrijf gestart en daar was toen niet iedereen van overtuigd....In een tijd van economische crisis, en veel onzekerheid over wat er ging gebeuren, ga dan zeker niet in de evenementen was het advies!
Toch gedaan en ben gaan zaaien en heb later kunnen oogsten, niet zozeer met een dikke portemonnaie maar wel met successen, tevreden klanten , fijne leveranciers en een mooi team!
Nu is het anders, naast de economische onzekerheid hebben we ook een financiële crisis en dat heeft een grotere invloed dan toen.....dat hoef ik niemand uit te leggen.
De evenementen business is veranderd. Ging je eerst met een klant een traject in van A - Z , van concept tot en met het schoonvegen van de trap, zo zie je nu dat de klant al vaak intern over een idee heeft nagedacht en een buro in de arm neemt om de productie uit te voeren. Een andere rol maar zeker net zo leuk, je hebt immers meer betrokkenheid van een hele organisatie!
Ben trots op waar we staan en wat we bereikt hebben samen met de klanten en leveranciers en hoop nog op veel mooie producties!
Het lustrum Wordt Vervolgd .......#glazenlustrum, maar daar later meer over!
Groeten,
Trudy
Een plaatje uit de oude doos.....
Ik ben een blog gaan maken omdat ik het leuk vind om informatie te delen zowel op LinkedIn (hoe kunnen we met elkaar meer business doen), Twitter (hoe kunnen we elkaar van korte waardevolle berichten voorzien die je met een glimlach moet ontvangen) en een Blog (hoe kunnen we LinkedIn en Twitter combineren met net een beetje meer emotie.........Evenementen, feesten, personeelsfeesten, congressen, vergaderingen, trainingen, klant / relatie-dagen of een jubileum
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Gefeliciteerd, Trui!
BeantwoordenVerwijderen