dinsdag 22 februari 2011

Mixed feelings.......

Gewoon het nieuws van de dag

Aan de ene kant van de wereld staat alles op zijn kop; leiders die gelukkig omvallen maar ook leiders die zorgen voor enorme bloedbaden en ik heb het angstige gevoel dat we er nog steeds niet zijn........

Een fikse aardbeving in Nieuw Zeeland waar mensen ontredderd zijn.......

De politiek die rollebolt over soms niets, politici die soms gewoon op vakantie zijn gegaan en soms keihard campagne voeren om te zorgen dat de PS2011 gunstig gaan verlopen.......

Lieve mensen om mij heen die knokken tegen slopende ziektes en proberen positief te blijven......

En wij, wij als ondernemers vechten om te blijven bestaan, proberen de business binnen te krijgen en onze klanten de beste service te verlenen.......

Laten we ook maar aardig tegen elkaar blijven!

Gewoon op een dinsdagmorgen.......

Trudy

7 opmerkingen:

  1. Het tijdstip waarop de laatste melding is verstuurd doet mij vermoeden dat dat de tijd is waarop men enigszins zijn/haar dagelijks leven wat gaat relativeren. Lekker belangrijk allemaal...waar zijn we met z´n allen mee bezig en waar gaat het over? Ik hou mij maar vast aan het feit dat ik naast -alle onbelangrijke zaken waar ik druk mee ben- mezelf ´s avonds recht in de spiegel kan aankijken en dat ik probeer zoveel mogelijk goed te doen voor de mensen in mijn naaste omgeving die mij lief zijn, daar draait het tenslotte toch om. Ook al lukt het niet altijd, goed om mensen om je heen te hebben die je af en toe even op de echt belangrijke zaken des levens te attenderen. Liefs Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed om sommige zaken te relativeren met positieve mensen die oprechte aandacht voor elkaar hebben. Alleen samen kun je deze business aan.

    paul janssen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Syl, gelukkig zijn de tijden die weergegeven niet correct (denk iets amerikaans ofzo)...
    Ga vanavond weer genieten van leuke mensen die mij ook creatief iets bijbrengen en zorgen dat we lachen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gesproken Trui, Relativeren, knokken en positief blijven... Jac xx

    BeantwoordenVerwijderen