dinsdag 14 september 2010

Positive strokes.......

Jeetje, dat is lang geleden dat ik deze term gebruikt heb. Dit dateert uit mijn DHL tijd, mooie herinneringen aan allerlei management trainingen maar vandaag borrelt dat gevoel na allerlei gesprekken met inspirerende mensen weer op.....leuk!

Grappig vind ik ook dat de wereld soms zo klein is....dat je met elkaar mensen kent die dan zo dichtbij in je netwerk zitten waardoor het ook zo makkelijk is om elkaar te vragen om te helpen bij vraagstukken, ideeen, problemen of weet ik wat. Het fenomeen #durftevragen op Twitter is een goed voorbeeld!

Eem en ik waren vandaag druk met Kwik Events, Mary met de ondersteuning van de 3 October Vereeniging (busy times), Liz met Leiden City Events en Viv met de Leiden Winterfair. We hebben een weer een nieuwe  deelnemer erbij: @Motive komt met electrische damesscooters staan én.....geeft iedere 500ste bezoeker een weekend testrijden kado!

Nu naar de ouderavond van zoonlief!

Trudy

1 opmerking:

  1. Trainingen zijn over het algemeen leuk en interessant.
    Donderdag een training in België over de psychologie achter de grote van je bedrijf.
    Snap de bedoeling er nog niet echt van, maar ja daarom zal het dan ook wel in België zijn.

    BeantwoordenVerwijderen