zondag 5 september 2010

Nieuwe week....nieuwe uitdagingen!!!!

Had beloofd met mijzelf te brainstormen en dat heb ik gedaan.....ook gebrainstormd met Emilie, Ruud en eea voorgelegd aan zuslief Marja tijdens ons weekend in Friesland. Veel feedback gekregen, weer dingen om over na te denken maar overall wel een richting gekozen waar ik een goed gevoel bij heb!
De komende week uitwerken, sparren, sparren en nog eens sparren en dan kijken hoe we het kunnen implementeren! Vaag....ja, klopt, misschien niet helemaal van mij gewend maar ik beloof plechtig dat er later meer duidelijkheid komt!

Kreeg ook feedback dat ik geen juiste URL had ingevuld.....ook nu aangepast dus wellicht kunnen de volgers nu wel erbij!

Op naar een week met een volle agenda en spannende zaken!

Trui

Geen opmerkingen:

Een reactie posten